Pozycjonowanie i jego zalety

Pozycjonowanie wiąże się ze słowami kluczowymi, na jakie będziemy promowali naszą stronę w sieci. Coraz więcej internautów szuka na złożone frazy, np. „plastikowe okna”, dlatego należy pozycjonować naszą stronę na kilka fraz jak np. „okna Wrocław”, „okna z drewna”, „okna plastikowe”. Tak zabieg zapewni nam to, że niezależnie, jaka fraza zostanie wpisana w wyszukiwarce nasz potencjalny klient trafi właśnie do naszego sklepu.

Nasza strona przykładowo znajduje się na trzydziestej pozycji w Google, co daje trzecią stronę, badania pokazują, że przeciętny internauta nie zagląda dalej na strony niż na pierwszą dziesiątkę, dlatego nasza strona musi podlegać procesowi pozycjonowania, inaczej nie mamy, co marzyc o sprzedaży jakiś produktów, bo po prostu nikt nie zwróci uwagi na naszą stronę, jeśli będzie ona się znajdowała powiedzmy na drugiej, czy trzeciej stronie w wyszukiwarce, nie ma, co mieć takich złudzeń. Reklama naszej strony na innych portalach zapewni nam pewien procent osób, jakie być może, trafią na naszą stronę, a co za tym idzie i podniosą jej pozycję w Google. Ponadto warto pozycjonować nasz portal na różne frazy, bo nigdy nie wiemy, na jakie wyrazy będą akurat szukane w wyszukiwarce nasze produkty.

Zdjęcie do artykułu znalezione na stronie Pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *